Odchudzające ćwiczenia na uda

Wszystko co powinieneś i chciałbyś wiedzieć o kulturystyce

Odchudzające ćwiczenia na uda

Autor: Łukasz   /     paź 22, 2015  /     Trening  /  

Idealne nogi to marzenie wielu kobiet. Szczupłe, jędrne i pozbawione cellulitu nogi to prawdziwa i cenna ozdoba. Niestety, uda tyją bardzo szybko, bo to ulubione (zaraz po brzuchu) miejsce, w którym odkłada się zbędny tłuszczyk. Okazuje się jednak, że jest proste rozwiązanie na ten problem: trening na uda, który pomoże osiągnąć nam wymarzone nogi.

Sekretem skuteczności ćwiczenia na uda jest systematyczność i dokładność wykonywanych ćwiczeń. Aby mięśnie otrzymywały ciągle to nowe bodźce, możemy także zmieniać sobie ćwiczenia co kilka dni. Warto pamiętać również o tym, by nie przećwiczyć mięśni, tylko dać im czas na odpoczynek i regenerację. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest trening co dwa – trzy dni. W poniedziałki możemy ćwiczyć mięśnie pośladków (które często także oddziałują na mięśnie ud). Po dwóch dniach przerwy, zrób odchudzający trening na uda, a w niedzielę wybierz się na jogging na świeżym powietrzu.

Trening ud warto wspomóc także zbilansowaną, lekką dietą, która pozwoli szybciej gubić zbędne kilogramy i budować mięśnie. Nie zaszkodzi także stosowanie kremów i masaży ujędrniających, które poprawią kondycję skóry na nogach i pośladkach.

Ćwiczenie na uda nie musi być skomplikowane, nie wymaga także specjalistycznego sprzętu, chociaż jeśli ćwiczysz na siłowni, niektóre maszyny czy wyciągi, również mogą pomóc Ci osiągnąć cel. Każde z ćwiczeń możesz wzbogacić o dodatkowe obciążenie, które zmusi mięśnie do większej pracy i większego wysiłku, jednocześnie odwdzięczając się pięknym wyglądem.

Trening na uda może obejmować także jazdę na rowerze, pływanie, bieganie czy aerobik. W takim wypadku będziesz szybko cieszyła się nie tylko pięknie wyrzeźbionymi nogami, ale i szczupłą sylwetką oraz doskonałą kondycją. Każdy trening na uda nie może też obejść się bez przysiadów czy wypadów nóg, które wzmacniają nie tylko mięśnie ud, ale także mięśnie grzbietu, pleców oraz brzucha. Skupiaj się nie tyle na ilości powtórzeń czy tempie ćwiczeń, ile na dokładności ich wykonywania. To właśnie technika w dużym stopniu decyduje o efektach treningu.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*